פלח וזאבי מועמדים לחברות ברשות השניה

אבי יעקב | צילום: פייסבוק No Comments on פלח וזאבי מועמדים לחברות ברשות השניה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עם הגשת המלצות שר התקשורת לקראת מינוי מחדש של חברי מועצת הרשות השנייה, הודיע שר התקשורת כי הוא מציע מטעמו שני חרדים לחברות במועצת הרשות השנייה, זאת בשל הרצון לתת ייצוג הולם לציבור החרדי ומתוך הכרה בחשיבותו של ציבור זה בחברה הישראלית.

בין שמות המועמדים שפרסם שר התקשורת למועצת הרשות השנייה הכניס ארדן שני מועמדים צעירים: העיתונאי ינון פלח עורך רשת קו עיתונות ויו"ר מינהל קהילתי שמואל הנביא ומנהל מרכז העסקים החרדים בירושלים נפתלי זאבי.

לדברי השר ארדן הציבור החרדי מהווה פלח חשוב באוכלוסייה הישראלית וראוי לייצוג הולם גם במועצת הרשות השנייה שתפקידה לפקח על חלק מכלי התקשורת בישראל.

"כשר התקשורת אני חש את האחריות הלאומית לפעול לשילובם של כל חלקי החברה הישראלית, ולקחת גם את הציבור החרדי ולתת לו קול במועצה שמפקחת על כלי התקשורת, במהלך כל הדיונים להרכבת רשימת האישים שיכהנו במועצת הרשות השנייה עמדתי על כך שיש זכות וחובה לשלבם במועצת זו, בראייה הלאומית שלי מדובר בציבור חשוב וראוי שעד כה לא נעשו מספיק ניסיונות לשלבו, עבורי זאת עוד הזדמנות לשלב אותו ולהעניק לו את המגיע לו', המועמדים אשר נבחרו ומומלצים על ידי מביאים איתם רקורד מרשים עם זווית ראייה ייחודית ולא פחות חשוב מכך, זווית חברתית ועשייה בתחומים שונים שחשובה מאוד למועצת הרשות השנייה על מנת שקולה יהיה מגוון".



0 תגובות